Make Me Strong - Sami Yusuf

Wednesday, August 12, 2009

Langkawi...

belom pon habis penat balik dari kursus induksi di Penang, dah kena pi langkawi bawak budak2... tapi kira oklah kita pon dah lama tak mai langkawi. ni kira nasib baiklah ada program macam nih makanya dapatlah mai langkawi... bukannya takmo mai jalan2 di langkawi nih. tapi disebabkan oleh kesibukan masa so tak dapatlah nak mai jenjalan ke sini...hehehe... esok banya gak tempat2 menarik yang akan di kunjungi... haih malangnya tak bawak lah plak kamera... sayang betol... harap2 dapatlah pakai kamera handpon yang tak sampai satu pixel tuh... huhuhu

3 comments:

Mr Ben said...

ahah...langkawi is my kampung oke! nnt when i'm goin' 2 b there, i'll take u there, boley?? hehehe....aritu apsal cm xknal sy je kt traffic light kpala batas?? hahaha...or, tcer xnmpk....hahaha...

~orangestar~ said...

salam..
wah bestnya pi langkawi..
huhu...

tcer_mai said...

to mr. ben, of course nanti sponsor makan minum tcer tau!!!
to kufit- tak best pon lagkawi... mcm aper tah program tuh... wat habis jer duit skolah...