Make Me Strong - Sami Yusuf

Sunday, October 17, 2010

KONSPIRASI TERUNGGUL

Titik Mekanisme Konspirasi

YANG TIDAK SEPATUTNYA

GERAKAN pertubuhan-pertubuhan rahsia bekerja dalam satu ruang lingkup yang kompleks mencakupi persekitaran pembaharuan politik, diplomasi, ekonomi, sistem sosial dan teknologi serta lain-lain. Semua gerakan rahsia seperti Freemason, Brothers of the Light, The Golden Sun, Illuminati (sekadar menyebut beberapa nama) bekerja untuk mencapai satu matlamat. Paling ketara, matlamat untuk menubuh dan mendaulatkan sebuah kerajaan Israel Zionis Raya di Tanah Yang Dijanjikan.

Pertubuhan-pertubuhan rahsia ini pula digerakkan oleh kalangan Yahudi dan Nasrani yang menggerakkan sub-sub agenda masing-masing dalam ruang lingkup tersendiri. Walaupun begitu, ia digerakkan oleh hanya sebilangan Yahudi dan segelintir Nasrani yang bersembunyi di sebalik kedua-dua agama itu atas arahan The Mastermind.

Kerjasama yang janggal ini meskipun melibatkan sebilangan Yahudi dan Nasrani, ia sebenarnya memberi impak sangat besar dalam sejarah peradaban manusia. Ia memperlihatkan bagaimana seluruh isi dunia bertindak menyokong gagasan kerjasama ini secara di luar skala sedar. Sokongan global terhadap kerjasama ini diberikan melalui kerelaan umat manusia untuk bergelumang dengan nilai-nilai materialism, kapitalism, hedonism dan ism-ism lain ciptaan Yahudi supaya manusia terus terkongkong dan terlupa asal usul.

Sejak revolusi industri tercetus dalam persekitaran tamadun barat, usaha imperialism terus digiatkan serentak untuk mencapai satu matlamat. Negara-negara seluruh dunia dijajah dan kemudian dimerdekakan. Kemerdekaan sesebuah negara pula diberikan selepas para imperialis berjaya melakukan brainwash terhadap rakyat negara yang dijajah. Ia dilakukan dengan menyuntik idea barat ke dalam pemikiran rakyat negara jajahan.

Apabila nilai-nilai barat ini berjaya disuntik, negara-negara itu kemudian diberi kemerdekaan. Hakikatnya, penjajahan terus berlaku dalam pemikiran tanpa halangan atau sempadan. Tujuan imperialism bukan untuk menjajah secara fizikal, ia adalah syarat utama untuk menjayakan proses brainwash, mind control dan menggelapkan sejarah tamadun sesebuah bangsa yang dijajah. Meratah hasil kekayaan negara yang dijajah pula hanya sebagai bonus kepada sang imperialis dari sudut material. Paling utama ialah mempersiapkan pemikiran dunia terhadap agenda-agenda seterusnya.

Perang-perang dunia berlaku semasa zaman imperialism, Nazi juga muncul pada era yang sama, negara Israel Zionis Raya juga muncul dalam skala masa yang sama, iaitu pada zaman imperialism. Jadi, apa tujuan imperialism selain divide & rule? Apa sebenarnya imperialism? Kita belajar sejarah lagi? Tidak. Ini bukan subjek sejarah meskipun menyentuh mengenai imperialism. Ia sekadar membelek-belek maksud imperialism sebelum mengenalpasti apakah itu hubungan yang tidak sepatutnya berlaku tetapi akhirnya sudah berlaku.

Imperialism adalah Red Herring. Zaman penjajahan menjadikan kita umat Islam terlalu sibuk untuk memerdekakan negara masing-masing daripada kekuasaan imperialis. Imperialism selama lebih 300 tahun menjadikan negara-negara Islam lalai terhadap agenda besar yang terlaksana pada tahun 1948. Semasa negara-negara jajahan sibuk memerdekakan diri, satu gerakan dijalankan secara halus untuk mendirikan negara Israel di bumi Palestin. Kesannya, tidak ada yang sedar rancangan sulit penubuhan negara Israel yang direncanakan Britain, Amerika, Jerman, sebilangan Yahudi dan sekutu-sekutu lain pada ketika itu.

Imperialism adalah satu episod fitnah. Perdagangan rempah bukan matlamat utama, industri perlombongan bijih timah bukan matlamat utama, tuntutan persaingan ekonomi bukan matlamat utama, slogan white men’s burden untuk mengajar tamadun kepada dunia juga bukan matlamat utama, Belanda dan Jepun mencari tanah juga bukan matlamat utama imperialism mahupun kolonialism. Namun, kita diajar supaya menerima semua itu sebagai matlamat utama zaman penjajahan.

Dalam kesibukan memerdekakan negara daripada penjajah, Yahudi dan sekutu pula rancak merencanakan kepulangan ke Tanah Yang Dijanjikan. Imperialism bermatlamat melalaikan negara-negara jajahan daripada sedar mengenai projek Israel. Ia dijayakan dengan sangat berkesan.

Menarik untuk dilihat ialah slogan white men’s burden yang meliputi tujuan untuk menjadikan masyarakat di negara jajahan sebagai satu bangsa bertamadun sebagaimana orang-orang barat. Mereka mahu mengajar tamadun kepada negara-negara yang dijajah. Di sinilah fitnah, mind control dan brainwash bermula.

Penjajah Eropah tidak datang menjajah secara fizikal hanya untuk mengaut hasil bumi negara koloni. Mereka datang atas maksud yang lebih besar. Mereka datang mahu membuat satu persiapan akhir yang hanya akan berguna selepas tamat episod penjajahan primer (fizikal). Mereka datang untuk melakukan episod penjajahan sekunder (non-fizikal) yang lebih bermakna.

Kita ambil contoh Tanah Melayu ini. Mereka datang untuk memadam rekod-rekod ilmu negara jajahan. Mereka datang bersilih ganti (Portugis-Sepanyol, Belanda, British, Jepun, British) menjadikan kita hidup melarat, penjajah Eropah membiarkan kita hidup melarat selama 100 tahun, dibiarkan menjadi bodoh tanpa diberikan sekolah selama 100 tahun sehingga lupa asal usul. Selepas 200 tahun itu, barulah kita diberi sekolah dan diajar mengikut acuan yang mereka mahu dengan mudah. Kemudian datang Jepun ‘mengajar’ kita untuk merdeka. Selepas Jepun menyerah, datang pula Gerald Templeruntuk melaksanakan kerja-kerja akhirnya dan memerdekakan Malaya. Kita menjadi sangat sibuk untuk berjihad memerdekakan diri. Mengambil kesempatan atas kesibukan kita, Israel berjaya didirikan. Jihad memerdekakan negara kita pada masa itu adalah satu perjuangan murni dan diredhai Allah, tapi penjajah Eropah mengambil kesempatan atas kesibukan yang mereka cipta untuk kita.

Ketika sebilangan kaum Nasrani menjalankan penjajahan di negara-negara seluruh dunia, sebilangan lagi Nasrani sedang berkonspirasi dengan Yahudi di Eropah untuk menubuhkan Israel. Kerjasama yang aneh dan ‘melanggar’ segala ‘hukum-hukum’ dalam kitab-kitab agama (Bible Old & New Testament serta al-Quran). Hukum-hukum bahawa Yahudi dan Nasrani itu bermusuhan, juga hukum-hukum bahawa umat Islam tidak boleh berdamping berkawan serta berwaspada dengan Yahudi dan Nasrani, semua hukum-hukum itu dilanggar sama sekali oleh sebilangan orang Yahudi, Nasrani dan Islam sendiri. Ia satu kerjasama yang sangat aneh serta janggal daripada suruhan agama masing-masing. Setiap Yahudi yang benar-benar Judaism dan setiap Nasrani yang benar-benar Nasrani akan sentiasa berwaspada dengan helah sesama mereka. Malah setiap Muslim yang benar-benar Muslim juga akan tetap berwaspada apabila berurusan dengan Yahudi dan Nasrani.

Tetapi, apa yang berlaku di Palestin, Turki dan negara-negara Arab serta Eropah pada zaman imperialism adalah jauh sangat aneh. Sebilangan Yahudi, Nasrani dan segelintir orang Islam mengadakan kerjasama tanpa sebarang masalah seolah-olah berkongsi satu idealisme yang menyatukan mereka semua. Adakah mereka benar-benar Yahudi? Adakah mereka itu sunguh-sungguh Nasrani? Adakah mereka itu betul-betul Mukmin? Siapakah mereka yang memperdaya seluruh makhluk seisi dunia?

HUBUNGAN YANG TIDAK SEPATUTNYA BERLAKU,

AKHIRNYA SUDAH LAMA BERLAKU

Apakah yang menyatukan mereka semua? Apakah agenda mereka semua? Tangguh dahulu jawapan untuk soalan ini.

Setiap segelintir Nasrani, segelintir Yahudi dan segelintir Islam (munafiquun/golongan munafik) itu datang dari gerakan pertubuhan masing-masing. Sama ada mereka itu dari Thule, Vril, Illuminati, Freemasons, Rosicrusiana Societas atau sebagainya, itu bukan lagi satu pencarian kerana kita sudah tahu siapa mereka, pada hemat kami tak perlu lagi mengorek rahsia-rahsia politik Illuminati dan seangkatannya kerana kita sudah tahu siapa mereka dan apa kemahuan mereka.

Semua pertubuhan itu bekerja untuk satu matlamat politik dan berkongsi satu ideologi. Semua pertubuhan itu bersekongkol dalam satu gagasan politik, bersatu dalam satu ideologi. Jika kita terus menerus mengorek rahsia setiap satu daripada mereka, kita tidak akan habis menjawab teka-teki sampai bila-bila sehingga menjadikan kita terleka mencari jawapan teka-teki meskipun apabila sang Dajjal itu sudah keluar, kita akan terus leka bermain teka-teki. Cukup kalau kita hanya mengambil tahu pertalian sesama mereka kerana semua pertubuhan itu bersatu di bawah satu fahaman bertuhankan seorang raja manusia yang mana raja itu pula mentaati sang iblis.

Apakah yang menyatukan mereka semua?

Ia adalah...

ZIONISM


Fahaman Zionis yang bertumbuh subur sejak kira-kira 100 tahun lalu adalah jawapan kepada kejanggalan yang tidak patut berlaku tetapi akhirnya sudah lama berlaku. Fahaman inilah yang menyatupadukan semua gerakan rahsia berusia lebih 300 tahun ke dalam fahaman Zionis yang berusia 100 tahun. Semua gerakan rahsia ini sebenarnya bekerja untuk menjayakan agenda Zionis. Zionism adalah penyatuan. Seseorang tidak perlu dilahirkan sebagai Yahudi untuk menjadi seorang Zionis. Sama ada seseorang itu Yahudi, Nasrani atau Islam sekalipun, masih boleh menjadi Zionis.
Inilah yang mekanisme yang menyatukan semua hati-hati mereka dalam secret societies. Illuminati, Freemason dan seangkatannya semua bersatu di bawah fahaman ini. Ini adalah titik tengah bull’s eye kepada inner circle yang melakukan kerosakan selama ini. Masalah dunia hari ini. Sekumpulan Zionis yang jumlahnya kecil masih tidak mampu ditumbangkan oleh seluruh isi masyarakat dunia, inilah masalahnya.

Terlalu asyik menyelongkar Illuminati, Freemason dan sebagainya juga menjadi red herring yang membelenggu diri anda untuk menyelongkar Zionis yang sebenarnya lebih besar daripada semua gerakan. Anda mengamalkan red herring tanpa anda sedar melalui keasyikan membongkar Illuminati dan Freemason sehingga terlupa bahaya rancangan-rancangan besar dan terbaru yang digerakkan Zionis. Bukan menghalang daripada membongkar Freemason dan Illuminati, tetapi mengembalikan titik kepada fokus yang lebih wajar untuk diperhatikan secara kritikal, Zionis.

Anda tahu apa yang Zionis sedang lakukan saat ini? Anda tahu di mana pemimpin-pemimpin Zionis berada sekarang dan apa yang dikerjakan mereka saat ini? Anda tahu apa yang kerajaan Zionis Israel akan lakukan esok? Anda tahu bila Zionis akan melantik raja Israel Raya? Anda tahu usaha Zionis cuba meyakinkan dunia bahawa mereka akan menemui seorang lelaki kononnya dari ‘keturunan Raja Sulaiman’ yang mempunyai hak dan layak dijadikan raja di tanah Jerusalem? Anda peka semua itu? Atau..anda lebih pakar berkaitan Freemason dan Illuminati meliputi segenap simbol dan setiap degree melebihi kepekaan real-time kepada perkembangan Zionis yang hebat merancang saat ini?

Di mana kita berdiri, ke mana kita akan pergi, atas duri apa kita akan berlari..itu lebih penting. New World Order (NWO) sudah berlaku dan sedang berlaku. Negara-negara dunia sudahpun disatukan, apakah tidak sedar lagi? Haikal Sulaiman untuk takhta sang Dajjal pula sedang rancak didirikan. Negara Palestin sudahpun lenyap dirampas Zionis. Tinggal hanya, Zionis kini sedang melakukan kerja-kerja akhir untuk menyambut dan memasyhurkan Dajjal. Dajjal itu seorang manusia, seorang lelaki. Raja Zionis Israel Raya, pusat pentadbiran dunia materialis.

NWO itu sudah lama bermula dan sedang dilaksana untuk penyempurnaan secara memenuhi maksud terma, bezanya ia belum dilaksana tanpa seorang raja tunggal (sole divine kingship).


Pusat Galaksi

Saiz matahari semakin mengecil, jasad matahari juga makin termampat, ia menyebabkan gas-gas nuklea hidrogen makin banyak dibebaskan. Pembakaran gas nukela hidrogen dalam kemampatan tinggi masa kini menyebabkan suhu matahari meningkat 1/10 kali ganda. Gandaan itu akan semakin tinggi apabila matahari terus termampat dan termampat mengecil. Suhu sekitar galaksi pula semakin meningkat.


Kesannya, planet-planet khususnya bumi juga semakin terasa bahang panasnya, ditambah pula dengan ozon bumi yang sudah tersisa. Kutub-kutub bumi mula mencair, pasti akan banjir sebagaimana perkhabaran tentang banjir. Medan magnetik bumi di kawasan kedua-dua kutub juga sedikit terganggu akibat radiasi melampau dibebaskan matahari di titik paling besar di Bima Sakti.

Kedudukan bumi dalam orbitnya juga sudah sedikit condong sejak peristiwa tsunami di perairan Acheh, ia juga menyebabkan risiko gangguan putaran bumi semakin menjadi nyata. Keseimbangan kosmos juga mula terganggu kerana bumi (planet terletaknya Kaabah) adalah pusatnya. NASA juga melaporkan, putaran bumi akan terganggu jika keadaan di galaksi berlarutan seperti itu (sememangnya berlarutan). Adakah perkembangan kosmos ini tidak boleh dijadikan rujukan silang (meskipun janggal) terhadap perkhabaran kiamat dan perkhabaran saat-saat keluarnya seorang pendusta yang Rasulullah gelar ia sebagai Dajjal?

Masanya sangat hampir, tapi persoalannya bila? Bersediakah anda untuk mendengar tangisan-tangisan mangsa penindasan, bersediakah anda untuk melihat mayat-mayat bergelimpangan, bersediakah anda untuk melihat rumah anda dirodok jentera-jentera pemusnah. Bersediakah anda? Paling utama, sudah kembalikah anda kepada Allah?

Tanpa perlu diperjelaskan, NWO sudah lama terlaksana..

Terpulang kepada anda jika mahu mengatakan hal yang sebaliknya…

Insya-Allah, kami akan bawa anda melihat perkembangan dunia yang mengerikan dan perkembangan rancangan Zionis yang penuh kebusukan. Kami tidak ikhlas dalam perjuangan ini, sebaliknya kami bersungguh-sungguh mahu sesuatu daripada anda. Apa yang kami mahukan daripada anda semua?

Kami mahu anda segera sedar berubah menjadi manusia seperti kehendak Maha Pencipta.

d&isnear

Tamatnya artikel ini, bermakna tamat sudah bab-bab pengenalan dalam arkib blog Konspirasi Sepanjang Zaman (KSZ). Sejak blog KSZ disabotaj, blog Umat Terakhir mengambil alih tugas menyiarkan bahan-bahan dari blog KSZ secara perlahan-lahan supaya mudah dihadam oleh anda semua dan terpaksa merehatkan artikel-artikel Umat Terakhir. Namun begitu, bahan KSZ dan Umat Terakhir adalah dari sumber yang sama.

Walaupun begitu,

Tenaga Ritual akan tetap disambung,
Sistem Fitnah juga akan tetap disambung,
The Code of All Codes juga belum berakhir..

Kini, blog Umat Terakhir akan memulakan tugas-tugas khasnya.

http://ksz-associate.blogspot.com

No comments: