Make Me Strong - Sami Yusuf

Tuesday, January 18, 2011

Keletihan

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, nampaknya awal tahun ini saya sudah bersemangat nuntuk sentiasa update blog ini.
Memanglah saya agak jarang meletakkan entry karya sendiri. Sungguh saya ini belom mampu untuk menulis penulisan yang hebat-hebat yang mampu memberi impak besar dan positif pada seseorang. Jadi, oleh kerana saya juga ingin menumpang membuat sedikit pahala, saya meletakkan hasil penulisan orang lain yang saya rasa baik untuk di kongsi bersama.

Harapnya penulis-penulis yang saya ambil penulisan mereka tidak keberatan. Benar, ada diantara entry tersebut, tidakpon saya minta izin terlebih dahulu. Ini adalah kerana, ada diantara mereka yang awal2 lagi telah memberikan kebenaran asalkan diletakkan link ke blog mereka. Manakala sesetengah pula, apabila saya ingin memohon kebenaran untuk meletakkan penulisan mereka, ada pula yang terlebih dahulu memohon dan si penulisnya telah pon memberi kebenaran. Melihatkan begitu saya pon malaslah nak minta kebenaran kerana ramai yang sudah memohon sebegitu. Kiranya, mereka telahpon mewakili saya. hehehe =)). Jadi harapnya tak adalah sesiapa yang tetiba memarahi saya pulak. InsyaAllah.

Apa kaitan tajuk entry hari ini dengan cerita saya diatas ek? mm mungkin kerana akhir-akhir ini saya terlalu letih sehinnga saya rasa penat sangat untuk membuka internet dan membuat post baru. bukannya tak ada artikel baru untuk dikongsi. Tapi saya terlalu letih untuk berbuat sesuatu. Entahlah, harap-harapnya saya akan semakin sehat InsyaAllah..

Rasanya itu jelah kot.. letih la nak menaip lama-lama.
Wassalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.

1 comment:

Anonymous said...

amin...semoga anda semangat kembali..