Make Me Strong - Sami Yusuf

Sunday, July 15, 2012

Persoalan demi Persoalan

Assalamualaikum,

Ya Allah pasti heran kan saya update blog time-time ni... saya tengah buat post mortem PPT 2012... suddenly rasa nak tulis something... i need to be quick sebabnyer nanti apa yang nak di tulis hilang... ok enough!

Sebab utama entry nih kerana posting yang last tuh... pasal rasa benci tuh... janganlah dok terfikir yang saya nih nak bunuh orang... saya masih waras... insyaAllah... Alhamdulillah... tapi betoi perasaan itu ada. Cumanya tak selalu... jangan risau, saya bukan aim kat sapa-sapa.... empunya badan yang saya dok benci pon tau dan harapnya dia faham... tak tau pasai apa (sebenarnya saya tau kot)...

anyway, saya tau mesti ramai yang dok terfikir apa lah yang tcermai nih dok mengarut sejak akhir2 nih... nanti saya cerita... la nih tak bleh lagi.... my mental state tak ok sangat lagi... yang pasti cukuplah kalau saya cakap saya nih sakit kerana ada GANGGUAN.. fahamkan maksud tersurat dan tersiratnya... dan GANGGUAN ini affect my mental and emotional state... dulu2 in 2008 saya dah sakit tapi kejap (actually i had this disturbance for more than 20 years already). Cuma masa tuh tak kronik sangat as i still had control over my mental and emotion...

For exSaina yang tcer pernah ajaq dulu, you can ask form 4 2012, to be exact 4 SMART... haha.... they had experienced something scary in the class with me... ok i think i need to go...

p.s# i realised that pengunjung makin ramai lately... heran2
p.s.s# if you think that your tcermai sounded wierdly, that means she was not herself.... aahh again!?
p.s.s.s# her latest pic shows how pucat she was... please pray for her okay she needs your prayer...


No comments: