Make Me Strong - Sami Yusuf

Wednesday, July 18, 2012

KEJOHANAN OLAHRAGA TAHUNAN SAINA KALI KE 16

Assalamualaikum,
Hari ini havoc sangat dengan kemeriahan hari kejohanan olaharaga tahunan SAINA.Fun sangat- sangat walaupon ia dibuat secara tertutup. Tugasan saya sebagai pengacara majlis dibuat secara bidan terjun telah berjaya dilaksanakan. Alhamdulillah. Pengetua pulak beri kebenaran pada semua untuk balik awal. Apalagi saya pon cau cin cau lah. Sekali lagi Alhamdulillah. Yang lagi best, malam ini kita ada high-table. Makannya sangat best. Nanti saya dapatkan gambar dari bebudak BB aka Briged Bestari.

Syukur Alhamdulillah sekali lagi, rumah cengal berjaya memenangi beberapa acara. Walaupon secara keseluruhan Cengal hanya mendudki tempat kedua, tapi jumlah pingat hampir sama yakni, Merbau tempat pertama dengan 18 emas, Cengal kedua dengan 16 emas, jati ketika dengan 15 emas dan angsana sedikit corot dengan 6 emas. Apapun, masih belom terlambat untuk Cengal mengekalkan kejuaraan selama 3 tahun berturut-turut. InSyaAllah... Mara Tetap Mara, Rumah Cengal Pasti Juara....

Jom kita tengok gambar KOT SAINA 2012 kali ke 16...

1. Wajah-wajah Cengal - Tema: Halloween Night - Count Dracula





2. Wajah-wajah Merbau - Tema: Ninja aka Samurai X






3. Wajah-wajah Jati: Tema: Sarkas aka Funfair







4. Wajah-wajah Angsana - Tema: Harimau Malaya aka Thunder Cat oooo





5. Wajah-wajah KOT



  

p.s# banyak lagi gambar dalam koleksi, tapi disebabkan saya online pakai baby saya yang first, jadi proses uploading sangat lambat. nanti kalau pakai netbook cepat sikit kerja... so adois amigos...
p.s.s#clown tuh adalah A.T.A

No comments: