Make Me Strong - Sami Yusuf

Saturday, June 16, 2012

NEW PICTURES!!

Assalamualaikum...

Hari ni walaupon mood tak berapa baik (disebabkan radar saya kena sekodeng... oh bukan sekodeng yang macam tuh hahaha) saya teringin nak letak gambar lagi... tapi gambar-gambar nih yang lama punye. Saya baru transfer dari handpon pening-pening lalat saya W100i(macam tuan dia jugak). Apa lagi tengok jerlah...
Kat bawah yer... muahs... hehe


 1. 2 Gambar kat atas nih di ambil kat Saina... saya ambil sebab awan die unik. Kan!

2. 3 Gambar kat bawah ni saya ambik kat umah, 
yakni masa nak poi sekolah. Sama area dengan 1 gambar semalam.  
Do mind the sun reflection, it's due to my car winshield.. hehe kotor sket..


 3. Ok 3 lagi gambar kat bawah nih adalah gambar dekat Genunung Jerai... 
Saya ambik masa/before nak bertolak ke Terengganu somewhere in March.
 Ala perkehemahan KPA3 peringkat kebangsaan.



Cantikkan gambar-gambar kat atas? HAyatilah sambil bertasbih dan bertahmid. Bye semua.
p.s#InSyaAllah esok ingat nak amik lagi gambar coz memori henpon dah kosong sikit... 

No comments: