Make Me Strong - Sami Yusuf

Friday, June 29, 2012

Puisi Hatiku




Tadi sambil melepak atas sofa, ayah bukak tv dan ada cerita melayu. Pelakon dia Aida Aris. Sedih jugaklah cerita dia, tapi saya tengok gitu-gitu jah tak focus sangat. Tang part sedih tu, background music dia best. Saya pon entah macamna mailah ilham lirik untuk lagu tuh. Tapi dah ubah dan tambah-tambah sikit sebab dah lupa. Lebih kurang macamnilah puisi/lirik tuh; baca kat bawah..

Allahu akbar
Allahu akbar
Allahu akbar
Dengarlah rinduku, Allahu akbar
Dengarlah rasa sedihku, ooh Allah
Dengarlah rintihan hatiku, Allah oh Allah
Pada Mu lah aku mengadu, Allahu akbar
Pada Mu lah aku merayu
Ooh Allah oh Allah
Ubatilah hatiku, balutilah lukaku
Ooh Allah
Berilah cinta Mu
Kurniakanlah Redho Mu
Oh Allah pada diriku
Hamba Mu.
Aku merayu  pada Mu oh Allah
kerna Engkaulah Tuhanku
Engkaulah Penciptaku
Kasihanilah Daku
Oh Allah aku dambakan cinta Mu.







No comments: